Quest to inaczej zadanie (misja), jakie gracz musi wykonać w celu uzyskania nagrody. Obecnie questy na Amber to wyłącznie zadania drużynowe.

Questy Edytuj

NazwaWymagany poziomPowtórzenie zadaniaNagroda
Annihilator Quest70Zadanie można powtarzać co 12hDo wyboru jedna spośród: annihilator knight armor, annihilator mage coat, annihilator paladin armor
Pits of Inferno Quest100Zadanie można powtarzać co 12h Soft boots i 90cc. Dodatkowo w każdym pokoju znajduje się skrzynia z 100k. Do wyboru jedna spośród nagród: poi knight armor, poi mage coat, poi paladin armor.

Annihilator Quest

Wymagania: 

Cztery osoby (najlepiej powyżej 90 lvl każda)

Przydatne są: Amber potion, Might Ring, Stone Skin Amulet.

Czas na wykonanie misji : 15' min'

Opis

Opis:  Najpierw należy się udać w miejsce otoczone czaszkami obokTEMPLE1 idąc zaznaczoną poniżej drogą

Po dojściu na miejsce grupa powinna znaleźć pomieszczenie z czterema polami i dźwignią. Wszyscy czterej śmiałkowie powinni stanąć na polach (najsilniejsi rycerze na początku, czyli bliżej dźwigni), a gdy już są gotowi, przeciągnąć dźwignię w lewo (quest można powtarzać co 12H).

Grupa zostanie przeniesiona do ciasnego pomieszczenia z 6 różnymi Demonami, z których 1 blokują drogę do przodu, na tym quescię należy pamiętać aby przyjąć inną taktykę niż na standardowym Annihilatorze.

Kiedy uda wam się opuścić pokój, przedostajemy się do pokoju z nagrodami. Każdy może wybrać tylko jedną z trzech nagródnagrodę można ponownie wybrać po 12H. Gdy już weźmie, powinien kierować się do teleportu poniżej, który przeniesie do TEMPLE1.

Pits of Inferno Quest

Wymagania: 

Szesnaście osoby (najlepiej powyżej 130 lvl każda)

Przydatne są: Amber potion, Might Ring, Stone Skin Amulet.

Czas na wykonanie misji : 1h 30 min

Opis

Opis:  Najpierw należy się udać w miejsce otoczone czaszkami obok TEMPLE1 idąc zaznaczoną poniżej drogą

Aby dostać się do startowego pomieszczenia należy umieścić AMBER SKULL na misy obok. W innym wypadku droga będzie dla nas zamknięta

Gdy dokonamy ofiary przeniesie nas do pomieszczenia z polami dla graczy. Mamy 20 min aby skompletować drużynę. Jeżeli tego nie dokonamy zostaniemy wyproszeni. Aby rozpocząć zadanie musimy nacisnać na posąg.

Po aktywacji posągu zostajemy przeniesieni do pierwszego z siedmiu pomieszczeń tronowych. Aby wykonać zadanie należy przejść przez wszystkie siedem.

W każdym z pokoi tronowych znajduje się skrzynka z 100k

Jeżeli nie czujemy się na siłach pod koniec drugiego pokoj możemy zdecydować się opuścić zadanie. Oczywiście bez końcowych nagród.

Kiedy uda nam się przejść przez wszystkie z siedmiu sal,  przedostajemy się do pokoju z nagrodami. Każdy może wybrać złoto i soft boots oraz jedną z trzech nagród specjalnychnagrody można ponownie wybrać po 12H. Gdy już weźmiemy swoją nagrodę należy się kierować na schody który przeniosą nas do TEMPLE1.

Więcej z Fandomu